Jest dzis 31 października-Halloween...
Pisałam juz wcześniej, ze robie dzis imprezę urodzinowo-halloweenową.
Cały dom musiałam oczywiście posprzątać;)
Najwięcej czasu zajął mi mój pokój:]
Rano szłam do sklepepu i kupiłam trzy rodzaje balonów z czaszkami, wampirami i dyniami;)
Mój pokój wygląda troche inaczej...
Mam balony powieszone na ścianie, nowe plakaty (kiedyś miałam z Barbie, a teraz z:
Miley Cyrus, Corbin Blue, Demi Lovato, Britney Spears, Avril Lavinge i Rihanna).Przebrałam sie za diablicę;)
Mam czarną sukienke do kolan, czerwone rajtuzy-mojej mamy, makijaż, pokręcone włosy no i oczywiście rogi xDTeraz jedynie czekam na gości:) Impra zaczyna sie o 17:00, a jest dopiero 15 :P Juz nie moge sie doczekać...Mam nadzieję, ze ten czas szybko zleci:P Bardzo sie tez ciesze, bo śpi u mnie dzis moja najlepsza przyjaciółka, o której juz pisałam: Marta-na stardoll jako Agunka112. Super!!!!!!!!!!!!Jak to mówi Miley Stewart i Lili Truskoct:
Ippppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
Proszę Cię zostaw po sobie komentarzyk...
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .
sobota, 31 października 2009
Stanęło na osiemnastce:/
Od jakiegos czasu na blogu mamu 18 osób obserwujących.
Nie jest to mało, ale chciałabym mieć większą oglądalność.
Prosze!
Piszcie komentarze, bierzcie udziały w konkursach i innych zabawach na blogu.Jako jedyna udziela się: rbd-weronika.
Wcześniej notatki komentowała tez Martyna227, lecz jakos przestała;(
Trudno...
Ale jeszcze raz Prosze...
napiszcie do swoich znajomych o blogu.
Czytajcie notatki.
Udzielajcie się...
PROSZE!
Muzyka na blogu
Mam jedno pytanko do was...
Jaką mam dodać muzyke na bloga???
Naprawde nie mam pojęcia, więc moze wy mi pomozecie?
Będę wdzięczna.
W komentarzach piszcie propozycje;)
piątek, 30 października 2009
Moje 12 urodzinki xD
No i w końcu nadszedł dzień moich urodzin xD Bardzo sie ciesze, ze skończyłam juz 12 latek :P Jutro robie imprezke- jak juz wcześniej pisałam:P Pisałam tez, ze będą zabawy, i ze nie napisze jakie będa zabawy, lecz sie nie doczekam i przynajmniej zdradze jedną zabawę: "Mam talent" :P
Ja będę jako AGNIESZKA CHYLIŃSKA, moja przyjaciółka Marta za MAŁGORZATE FOREMNIAK, a mój fajny kolega za KUBE WOJEWÓDZSKIEGO ;) Mam nadzieje, ze sie uda :) Nie chce mi sie pisać...Kończe.
Pa;*
czwartek, 29 października 2009
wtorek, 27 października 2009
Plan mojej halloweenowej imprezy urodzinowej xD
Jak juz wiecie 30 października sa moje urodzinki:)Dzień później jest halloween, a więc postanowiłam zrobic halloweenowa imprezkę...Kazdy kogo zaprosze ma przyjsc na 17 do mnie do domu przebrany;)O godzinie 18 pochodzimy po osiedlu zbierac słodycze;)Podzielimy sie na 3 grupy, poniewaz będzie nas 13, lub 12 xD Takiej imprezy jeszcze nigdy nie robiłam,ale wydaje mi sie, ze będzie sie wszystkim podobać;)Porobie moze pare fotek z kumpelkami i dodam na bloga...Ze stardoll zaprosiłam: rbd-weronika, ankaaa1997, hellokitty7744, agunka112, toni7:) Ciekawa jestem co dostanę;) Zato w piątek przyjezdza do mnie rodzina m.in.: mój kochany kuzynek "Arturek" którego kocham nad zycie!!!Urodził sie on rok temu 22 czerwca.Jezeli moja ciocia sie zgodzi moze dodam jakies jego zdjęcie.On jest taki słodziutki i kochaniutki!!!Zycie bym za niedo oddała;) No ale o moim kochanym "Arturku" nie będe teraz pisać, bo by mi to troszke zajęło xD Juz naprawde niemoge sie doczekać tej soboty xD Będziemy grac w wiele gier, ale o tym napisze później, bo niektórzy których zaprosiłam odwiedzaja mojego bloga a chciałabym zeby to była niespodzianka:)Rozpisałam sie troche więc będę kończyć;)
Pa;*
poniedziałek, 26 października 2009
Wyniki konkusu nr.4
Przepraszam, ale znów zapomniałam napisać wyników z konkursu.A więc konkurs numer 4 wygrała rbd-weronika.Prawidłowa odpowiedź to :Leighton Meester.Gratulacja:)Zachwilkę wyśle prezent i wpisze się do księgi gości...
Jeszcze raz GRATULUJE;*
niedziela, 25 października 2009
Koniec z 1 stardolarem dziennie ;(
Okazało się, ze juz admin nie daje jednego stardolara dziennie:/ Jest to bezsensu, bo uwazam, ze ci uzytkownicy, którzy nie mają wykupionego pakietu superstar mają problem...Oczywiście mogą zarabiać 5 stardolarów w kazdy dzień,poprzez gry: Graj i Zarabiaj, ale mozna je wydac w ciągu doby-jezeli ktoś tego nie zrobi one przepadną:/ Z adminem jest coś nie tak...Niby jest teraz tyle darmówek na stardoll'u, ale co będzie jak będziemy chcieli kupić sobie inne ciuchy które troche kosztują?Fajne ciuchy są przynajmniej powyzej 5 stardolarów.Ponizej 5sd nie ma duzo fajnych ciuchów...
-Panie Adminie!Brakuje Panu piątej klepki!
Darmówki-nie chce mi się:/
Wybaczcie, ze nie pisze na blogu np. o darmowej małpce,króliczku, czy piesku, ale wiem, ze nie czytacie tylko mojego bloga, a jak na kazdym jest to samo to później jest nudno:/ Pisze tylko o ciuchach :D Jak wam to przeszkadza to napiszcie w komentarzu.
Ps.:Oczywiscie będę pisać o darmówkach, ale nie takich które są w starbazarze:/
Ps.:Oczywiscie będę pisać o darmówkach, ale nie takich które są w starbazarze:/
Etykiety:
Darmówki,
Przepraszam
piątek, 23 października 2009
czwartek, 22 października 2009
Ubieranka Ashley Green
Napewno juz wiecie, ze doszła nowa ubieranka na stardoll: Ashley Greene...Pewnie z okazji halooween, poniewaz gra ona w filmie: "Zmierzch" (Twilight) wampira: Alice.
Jest moim ukochanym filmem;)
Alice tam gra sympatyczną osobę;)
Sami mozecie sie przekonać oglądając: "Twilight" ;)
Zachęcam do obejrzenia!xD
Stary licznik nadrobił zgubione odwiedziny;)
wtorek, 20 października 2009
Jeszcze tylko 10 dni ;)
OMG!Zostało mi tylko 10 dni zycia jako jedenastolatka.Będę tęsknić za ta liczbą;( Lecz z drugiej strony bardzo się cieszę, ze juz będę miała 12 latek xD Chociaz nie wiem z jakiego powodu człowiek umiera?;(Ja nie chce umierać...Wiem, ze jeszcze mam bardzo duzo czasu do starości, ale ja nie chce byc stara;(
Oczywiście chciałabym mieć dzieci i męza, ale ten czas tak szybko leci, ze zaniedługo będę pisać ze za 10 dni będę miałą 16 lat, jezeli będę jeszcze prowadzic bloga, ale raczej tak;)Chyba, ze juz mój blog nie będzie wam przydatny i będzie wam obojętny:/W kazdym razie jak narazie nie oddaje, ani nie usuwam bloga.Chce go prowadzic sama jak najdłuzej...
Robert Pattinson "Zmierzch"
Jak juz napewno wiecie jest nowa ubieranka: Roberta Pattinsona.Macie parwo wiedzieć, ze jestem w nim zakochana xD Odkąd obejrzałam film: "Zmierzch" jestem jego wielka fanką(filmu) i nie moge sie doczekać kolejnej części: "Księżyc w Nowiu", który w kinach będzie dostępny od 20 listopada.Nie wiem czy pójde na prezemiere, ale musze go obejrzeć;)
Jezeli chodzi o Robercia to ma ciuchy nawet, nawet;) Nie przepadam za animowanymi ciuchami, zwyjątkiem niekórych;)Admin jednak sie postarał bo Robert jest podobny :D Nawet bardzo;)
Jezeli chodzi o Robercia to ma ciuchy nawet, nawet;) Nie przepadam za animowanymi ciuchami, zwyjątkiem niekórych;)Admin jednak sie postarał bo Robert jest podobny :D Nawet bardzo;)piątek, 16 października 2009
Brałeś udział w konkursach...?Przeczytaj to!!!
Na blogu zorganizowałam juz 4 konkursy.
Za wszystkie wygrane były nagrody takie jak:
-wpis do kg
-prezent za 3sd
Niestety nie pamiętam, czy wszystkim wysłałam prezenty.
Prosze byście byli szczerzy!
Jezeli wygrałeś/aś, a ja nie wysłałam ci prezentu napisz w komentarzu lub na priva;)
Etykiety:
Konkursy,
Przepraszam
Mozna sprzedawać więcej niz 20 rzeczy w starbazarze!
Właśnie okazało się, ze od dzisiaj mozna sprzedawać więcej niz 20 rzeczy w starbazarze, poniewaz jak widzicie są tu 4 strony:
Super!!!Nie wiem czy jest jakis limit, ale chodzby o pare rzeczy więcej wystawie i szybciej zejdzie mi troche ciuchów, bo tak jak pisałam wcześniej mam ponad 80 stron rzeczy w starbazarze i bardzo mi zalezy na tym, by trochę ich sie pozbyć ;)
Super!!!Nie wiem czy jest jakis limit, ale chodzby o pare rzeczy więcej wystawie i szybciej zejdzie mi troche ciuchów, bo tak jak pisałam wcześniej mam ponad 80 stron rzeczy w starbazarze i bardzo mi zalezy na tym, by trochę ich sie pozbyć ;)czwartek, 15 października 2009
środa, 14 października 2009
Telewizor,ciuszki Avril oraz Dzwoneczka i inne rzeczy za free!!!
Hej!Właśnie postanowiłam wejść na stronkę:
http://www.myproxy.ca/
by zobaczyć czy są jakieś nowe darmówki.
Okazało się, ze kiedy się tam zalogowałam i na stronie głównej nacisnęłam najpierw reklame z Avril Lavinge, a później wróciłam na strone główna i nacisnęłam reklamę z Dzwoneczkiem.
Nie macie pojęcia ile dostałam darmówek!!!
Wymienie je:
-telewizor z filmikami Dzwoneczka
-krzesło
-perfum
-kolejne ciuchy z kolekcji Avril
-pieska
-ciuchy od Dzwoneczka
Opłaca się...zarób sobie teraz te darmówki;)
Uwaga!Nalezy to robic szybko bo strona myproxy.ca moze sie wyłączyć ;)
http://www.myproxy.ca/
by zobaczyć czy są jakieś nowe darmówki.
Okazało się, ze kiedy się tam zalogowałam i na stronie głównej nacisnęłam najpierw reklame z Avril Lavinge, a później wróciłam na strone główna i nacisnęłam reklamę z Dzwoneczkiem.
Nie macie pojęcia ile dostałam darmówek!!!
Wymienie je:
-telewizor z filmikami Dzwoneczka
-krzesło
-perfum
-kolejne ciuchy z kolekcji Avril
-pieska
-ciuchy od Dzwoneczka
Opłaca się...zarób sobie teraz te darmówki;)
Uwaga!Nalezy to robic szybko bo strona myproxy.ca moze sie wyłączyć ;)
wtorek, 13 października 2009
Wyprzedaż w starbazarze...
W związku z tym, ze mam 78 stron z ciuchami postanowiła sprzedać pare zbędnych mi rzeczy.Jezeli chcesz cos kupic napisz na priv co chcesz kupić i ile zapłacisz za dany ciuch...Czekam na propozycje..
Uwaga!
Wyprzedaz nie dotyczy ciuchów z kolekcji hot buys...!
1000 odwiedzin na blogu!!!
OMG!!!Niedawno było coś ok.600 odwiedzin, a teraz jest 1000!!!!!Jest równe 999 odwiedzin kiedy zapisze ten post będzie 1000...!Dziękuje wszystkim obserwatorom i czytelnikom mojego bloga...!!!Dziękuje za to, ze go komentujecie i czytacie.Jestem bardzo szczęśliwa, ze mój blog odnosi takie sukcesy...
Dziękuje!!!!!;*;*;*
Kolejne wk****ające błędy admina!!!
No nie!!!Dosłownie pare sekund temu miałam problem z dwiema parami tych samych spodni w moim starbazarze, a teraz na pierwszej i trzeciej stronie są Vanessa Hudgens i Aly :/
Pierwsza strona:
Żal!!!
Dwie pary takich samych spodni?!
poniedziałek, 12 października 2009
Urodzinki tatusia...
Cześć!Dzisiaj są urodziny mojego taty.Za niedługo mamy gości:) Z moim bratem chcemy zaśpiewać piosenkę z jego ulubionego zespołu: Dzem pt.: Harley mój-moze znacie;) Poniewaz nalezy do klubu motocyklistów:
IRON ELEPHANTS MC POLAND
narysowaliśmy mu na laurce słonia, ale troszeczke innego.
Z Kubusia Puchatka...hefalumpe- czy jak tam to sie pisze;)
Nawet nam wyszło...OK.Ja kończe.
Zaniedługo będzie mama, a po niej tata.
Pa;*
niedziela, 11 października 2009
Zaniedługo kolejny sukces bloga xD
Mamy juz 18 obserwujących, co oznacza, ze jeszcze 2 do pełnej 20.Bardzo się ciesze, ze pare osób czyta mojego bloga, ale nadal czekam na więcej...Prosze...Zapisujcie się jako obserwujący!!!Czytajcie tego bloga...!
Pokoik dla dziecka!!!
piątek, 9 października 2009
Free naszyjnik z BFF xD
Zeby dostać darmowy naszyjnik z BFF, nalezy kliknąć na reklame, która znajduje się po lewej stronie pod twoim apartamentem.Kiedy klikniesz włończy ci się jakaś stronka i powinno znajdowac sie tam miejsce na napisanie co myslisz o cyberprzemocy.Mozesz napisac co chcesz,i kiedy wejdziesz do apartamentu masz darmówkę:)Obrazek reklamy ponizej:
Naszyjnik jest spoko xD
Naszyjnik jest spoko xDWybaczcie:(
Znowu nie pisałam postów na blogu, poniewaz naprawde w tym roku musze się uczyć.Teraz jest u mnie moja przyjaciółka Marta (Agunka112) i zaraz idziemy na SKS (siatkówkę).Naprawde was przepraszam.Jutro z kolei idę na urodziny do Marty(rbd-weronika),innej Marty niz ta co jest u mnie:)Moze napisze cos w niedziele, o ile nigdzie nie jade.
Przepraszam wszystkich i całuje;*
środa, 7 października 2009
wtorek, 6 października 2009
Dyskoteka!!!
Jestem po raz kolejny szczęśliwa, bo dzisiaj jest dyskoteka szkolna...Ide na ta zabawe, chociaz, ze miałam juz wątpliwości, bo tak jak napisałam przed chwilą wkurzam moja mame i juz myślałam, ze mnie nie puści...A jednak!!!!!
Kocham Cie Mamo!!!
Mam kare:/
Cześć...Niestety raczej do końca tygodnia nie wejde na bloga, ani stardoll poniewaz mam kare.Nawet sama to przyznam ze ostatnio jakos zabardzo pyskuje...A więc mam dała mi kare na komputer do końca tygodnia.
Z jednej strony nie dziwie sie jej, ale ja nie umiem wytrzymac bez kompa!!!;(
Z jednej strony nie dziwie sie jej, ale ja nie umiem wytrzymac bez kompa!!!;(
niedziela, 4 października 2009
Znowu szkoła...Nie!!!
Dzisiaj znów nie napisałam zadnego posta, poniewaz nie miałam czasu jak wczoraj...Spałam do 12:00,później miałam obiad na który przyjechał mój kochany kuzynek Arturek, który ma roczek i którego kocham ponad zycie i sie z nim wygłupiałam...Później musiałam czytać lekturę a teraz mam gościa.A w dodatku nie wiem czy jutro nie mam zadnego sprawdzianu czy kartkówki, bo byłam chora....Wtedy duzo czasu spędzałam na blogu, a teraz znowu zaczęła sie szkoła:/ Wolałabym zeby jej nie było:( Juz co powinnam wiedziec to wiem:/ Moze jeszcze pare rzeczy, ale to nic...Nie Chce Chodzić Do Szkoły !!! ;(
sobota, 3 października 2009
Cały dzień został zaplanowany...
Przepraszam, ze znowu dziś nic nie pisałam...poprostu rano sprzątałam, a o godzinie 16:00 zostałam zaproszona na urodziny do kumpeli, a więc poszłam;)
Było super.Było 4 chłopaków i 8 dziewczyn ;] Graliśmy w: ciuciubabkę, chowanego,podchody i skakaliśmy na trampolinie...Naprawde świetnie sie bawiłam...Zrobiłam nawet fotkę ogniska jaki chłopcy rozpalili (ogromny), ale narazie nie chce mi sie dodawać. Nie wiem co jeszcze napisać.;) Narazie zostane przy tym.
Było super.Było 4 chłopaków i 8 dziewczyn ;] Graliśmy w: ciuciubabkę, chowanego,podchody i skakaliśmy na trampolinie...Naprawde świetnie sie bawiłam...Zrobiłam nawet fotkę ogniska jaki chłopcy rozpalili (ogromny), ale narazie nie chce mi sie dodawać. Nie wiem co jeszcze napisać.;) Narazie zostane przy tym.
DobraNoc;*
Etykiety:
Przepraszam,
Urodziny
piątek, 2 października 2009
czwartek, 1 października 2009
Jestem HappY!!!
Siemanko krejzole!!!Jestem szczęśliwa, bo okazało się, ze w środę nie było jednak dyskoteki z okazji: Dnia Chłopca...Wszyscy byli zawiedzeni, a ja jedyna się cieszyłam, bo by mnie na niej nie było:] Na szczęście mamy kolejną za miesiąc w Andrzejki xD Ubiore się z moją przyjaciółką super i będziemy się świetnie bawić!!!
Będzie cool!
Torebka hot buys
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)




Dziwne, ale moze być :]





























