.

Proszę Cię zostaw po sobie komentarzyk...
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .


czwartek, 31 grudnia 2009

Nowy Rok!:)

Z okazji Nowego Roku życzę wszystkim:

Dużo zdrowia, szczęścia, radości, pomyślności, spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))

A idziecie gdzieś na imprę???Ja do mojej kumpelki z klasy Karoliny:))Będą też tam trzy inne dziewczyny z którymi chodzę do klasy :)) Życze wszystkim miłego wieczoru...

Pa!;*

wtorek, 29 grudnia 2009

Niby są, ale ich nie ma :/

Już od jakiegoś czasu na stronie głównej są zmiany i są pokazane nowe ciuchy w Starplazie i nowe rzeczy w suite shop. Lecz teraz zauważyłam, że są pokazane ciuchy, których tak naprawdę nie ma w starplazie:/ Są to: czerwona sukienka, krótka bluzka, torebka i para butów. Jak niewierzycie sami zobaczcie xD

Nowy sklep:)

Juz wczoraj pojawił się na stardoll nowy sklep:) Jest to sklep z projektami z konkursu projektanckiego xD Są to same sukienki z butami i torebkami:) Oto one:
Nie wiem jak wam, ale według mnie ta fioletowa sukienka z różowymi kwiatkami jest bardzo podobna do jednej sukienki z Le z walentynkowej kolekcji, którą mam:)) Kupiłam ją i tą torebkę i według mnie jest to najładniejszy strój z całej kolekcji xD

poniedziałek, 28 grudnia 2009

Ja chce być cg!!!

Już od dawna marze o tym by zostać covergirl xDxDxD Jest to moje jedne z dwóch największych marzeń na stardoll:) Marze jeszcze o tym, by pisać w magazynie xDxDxD Ale nie wiem w jaki sposób mam to zrobić? :( Gdybyście tak po raz dziennie zagłosowali byłabym strasznie wdzięczna :) Dzięki za przeczytanie tej notki;*
Całuski;*

sobota, 26 grudnia 2009

Ubieranka Kellana Lutz :)

Jest już ubieranka Kellana Lutz, który gra w zmierzchu jako Emmet :)) Nawet przystojny...Nie xD ?

piątek, 25 grudnia 2009

3000 odwiedzin!!!

Właśnie zauważyłam, że mamy już 3 tysiące odwiedzin, a nawet juz 3017 xD
Dziękuje, że czytacie mojego bloga...
Bardzo się ciesze, że mój blog odnosi takie sukcesy...


Całuski ;*

Prezenty!!! xD

Jestem strasznie ciekawa co wy znaleźliście pod choinką...?? xD

Ja dostałam:

-aparat fotograficzny (najnowszy z firmy SONY) i od razu do niego różne dodatki m.in.: etui i karte pamięci.
-taką słodką figurke aniołka:))
- 70 złotych xD

Jeżeli chodzi o wigilię klasową to wylosował mnie kolega Alan, ale sie zamienił z kolegą Bartkiem i nie zgadniecie co dostałam....:

KALKULATOR.

ŻAL!!!!!!!!

Ale dostałam jeszcze od mojego chłopaka Wiktora takiego szczura przytulanke, a od mojej przyjaciółki Marty śliczne srebrne kolczyki- grzebienie xD

Jestem bardzo zadowolona i dziękuje DZIECIĄTKU za te prezenty...xDxDxD

czwartek, 24 grudnia 2009

Darmowe 25sd!!!

Aby dostać darmowe 25 stardolarów należy:

1.Zalogować się na stardoll
2.W biały pasek gdzie wpisuje się adres strony wkleić ten kod:

stardoll.com/en/xml/getXMasMoney.php

3.Powinien wyświetlić ci się napis: status ok
4.Darmowe 25sd będzie czekać na cb na twoim koncie:))

środa, 23 grudnia 2009

Świąteczne życzenia:))

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chcę życzyć wszystkim:

Dużo zdrowia,
szczęścia, pomyślności,
samych dobrych ocen w szkole,
spełnienia marzeń
oraz
Szczęśliwego Nowego Roku!!!;**
Wasza rescue_me2 (Ola)

wtorek, 22 grudnia 2009

Nowy pokój do urządzania imprez:))

Pojawił się nowy pokój do urządzania imprez:)) Całkiem ładny...;)

poniedziałek, 21 grudnia 2009

Pomocy!!!

Napisałam do admina wiadomość z prośbą czy mogłabym pisać z magazynie stardoll'a:))Odpisał mi, że mam przesłać próbny artukuł na e-mail, który mi podał:P Ale nie mam pomysłu...Prosze pomóżcie mi!!! Nie wiem na jaki temat:/Jest to dla mnie bardzo ważne...Pomóżcie!!!!Prosze!!!!;*

Wigilia klasowa xD

Jutro mamy w klasie Wigilię klasową:)Mieliśmy losowanie komu kupujemy prezenty:)Najpierw wylosowałam siebie, ale sobie przeciezz prezentu nie kupię, więc musiałam losować jeszcze raz...oczywiście wylosowałam kolege:/Naszczęście naweet go lubie, ale jak cos nie zakochałam sie:P Kupiłam mu perfum i dezodorant:))Najgorsze jest to, ze mamy jutro lekcje;(!Mamy 2 baseny(na które ja nie chodzę,bo mam chore zatoki i w ogóle nie pływam), w-f i historie;( Na w-f równiez nie idę, bo będę cała spocona:/Jedynie ide na historie, ale moim zdaniem nie powinniśmy mieć lekcji!!!Jest to bez sensu:/No, ale nasza pani dyrektor ma takie zachcianki...Żal mi jej xD

piątek, 18 grudnia 2009

Ubieranka Kristen:)

Pojawiła się nowa ubieranka Kristen Srewart:)) Jakos niepodobna, ale tudno xD

czwartek, 17 grudnia 2009

Wyprzedaz w suiteshop xD

Jak co miesiąc jest wyprzedaż w suiteshipoe:):) Niestety większość rzeczy mam i kupiłam je przed przeceną :D

Darmowa bluzka:):)

Aby otrzymać darmową bluzkę z napisem: "I love Amy Diamond", nalezy wejsc do magazynu w dziale konkursy i wypełnić Qiuz obojętnie jak :P Oto ta bluzeczka...Nawet ładna xD
Aha i jeszcze dostałam opaskę, na którą równiez był kod :P

środa, 16 grudnia 2009

Nowy projekt rescue_me2:):)

Postanowiłam spróbować zaprojektować czaszkę....Wiem, że nie jest piękna, ale niestety nie umiem zabardzo projektować: Jeżeli ktoś chce ją kupić będzie ona dostępna w moim strabazarze po 7 sd i 1 sd prowizji czyli razem 8sd:) Jeśli chciałabyś/chciałbyś kupić tą bluzke, ale z innym kolorem tła napisz na priv lub w komentarzu...Buziaki;**
Prosze komentujcie jak mi wyszło:):)

wtorek, 15 grudnia 2009

Że co?!

Właśnie niejaka maruska1 przysłała mi zaproszenie z prośba czy mogłabym zajrzec do jej sb więc zerknęłam.Nie było tam niestety nic ciekawego, ale postanowiłam obejrzec jej apartament.Miała na sobie ta bluzke:
Kiedy chciałam ją przebrać zauwazyłam, że na metce tej bluzki jest napis, ze jest to z okazji 40000000 uzytkowników na stardoll:/Wkurzaja mnie juz strasznie błędy admina...;/

Załamałam się;(;(Aż sie popłakałam;(;(

Jest już nowa kolekcja LE, a ja niestety mam tylko 14sd;( Nie wiem co mam robić?!Zaraz się załamie...;(Potrzebuje 200sd zeby miec to co chce i nie moge wybrac pomiędzy tym co chce bardziej...Niestety na telefonie mam 8zł,a zanim moja mama przyjdzie do mnie z kartą do telefonu z pracy będzie ok.18 i moze te ciuchy które chce będa wykupione...Aż sie popłakałam!!!Tak strasznie zalezy mi na tych ciuchach;(;(;(Zaraz się chyba powiesze!!!!;(;(Nie umiem przestac płakać, a to przeciez tylko zwykłe ciuchy;(

Nowa kolekcja ciuchów Le!

Większość z was juz napewno wie, że jest nowa kolekcja ciuchów Le. Z tą kolekcją admin się jakoś pospieszył, bo jakoś 2 miesiące temu była wczesniejsza kolekcja Le, a jeszcze wczesniejsza z pół roku wcześniej... To pierwsza strona ciuchów:
Druga:
Trzecia:
Czwarta:
Całkiem ładne są te ciuchy...

niedziela, 13 grudnia 2009

Nowe ciuchy w VOILE...

W tym nowym sklepie VOILE...są nowe ciuchy: Pisze VOILE...-poniewaz nie znam całej nazwy xD

Co jest?!

Dzisiaj w kalendarzu adwentowym jest do kupienia jasno-fioletowa sukienka...Chciałam ja kupić, ale wystąpiła jakis błąd... Żaaal!!!

Prawie identyczne:):)

Prawda, ze te 3 sukienki maja prawie taki sam krój?:) Są bardzo podobno, przynajmniej według mnie:):) Najbardziej oczywiście podoba mi sie ta pierwsza sukienka po 90sd z Antidote, ale niestety wszystkie egzemplarze zostały juz wykupione:( Mówi sie trudno...:(

Odejście Tiny1stm ;(

Chciałabym wam się wyżalić:( Niewiele osób o tym wie, że Tina1stm i ja byłyśmy nierozłącznymi przyaciółkami.Często razem rozmawiałyśmy i zawsze się świetnie rozumiałyśmy.Bardzo za nią tęsknie i jest mi z jej powodu bardzo przykro;( Pewnie większość o niej szybko zapomni, ale przypomnijcie sobie ile dla nas zrobiła.
Dzięki niej admini już nie patrzą na nas z góry, w prewnym stopniu dają nam możliwość rozbudowania stardolla i pokazywania swoich talentów, tak jak to zrobiła mimi.
Przekonała bardzo dużo osób co do tego, że emo to tacy ludzie jak ja czy ty.Często mi się żaliła jak jej trudno, ale jakoś się przebiła.Ja tam zostawie ją najgłębiej w moim serduszku.
Zostawiła po sobie jedną rzecz, a właściwie dzieło, tylko mi je pokazała, uważała, że jest niedokończone, ale myślę, że jako przyjaciółka mam obowiązek pokazania wam tego, ostatnia rzecz dla której warto o niej pamiętać.Jej ostatnie dzieło... Oczywiście nie zrobiłą tego sama, ale z pomoca agniieszki9i, dziwi mnie to, że to właśnie ONA zaproponowała jej współprace, zamiast się obrazić i nawypisywac oszczerstw na agnieszkę na blogu. Tak wyglądał kształt fryzury, któy agnieszka wysłała mimi do dokończenia:


A tak propos, była chyba najbardziej wyrozumiałą osobą na stardollu, chociaż była chyba najpopularniejszą polką i osiągnęła wszystko czego by tylko chciała w przeciwieństwie do innych gwiazdek zarzekała się ze jest taka jak inne dziewczyny, rozmawiała z wieloma osobami przez gg, nigdy nie wydawała mi się wyniosła, była strasznie zabawna, wiele osób no właściwie jej fanów kochało ja za to. Ona sama uważała że na fanów nie zasługuje, ale czy na pewno? Może z jej punktu widzenia, czytając jej bloga można było dowiedzieć się ile ona musiała przejść. Sama w niej to doceniałam. Musiała być naprawdę silna. Trudno uwierzyć, ze jest taka wesoła, cóż miejmy nadzieje, ze jest jej teraz dobrze, mówi, że ma przyjaciół. Ale szkoda, ze już nie napisze żadnej wyczerpójacej notki na blogu, nie zrobi nowej fryzury, nie pocieszy, szkoda, że już z nią nigdy nie porozmawiamy. Była świetnym człowiekiem. Tęsknie za nią. A tak w ogóle wiecie jak ona wyglądała?
no przynajmniej jedyny kontakt jaki po sobie zostawiła to swój fotoblog cutemimi.fbl.pl żegnaj nasza kochana rewolucjonistko.

czwartek, 10 grudnia 2009

Nowe grupowanie znajomych:)

Właśnie zauwazyłam, ze jest nowe grupowanie znajomych xD Nowe kategorie:
-imprezowicze
-covergirl
-superstar
-club

Darmówka Tokio Hotel :/

Wiem, ze ta darmówka jest juz do dawna dostępna, ale wole pisac o wszystkim :) Chociaz, ze nie przepadam za Tokio Hotel to nie znaczy, ze wszyscy nie lubią tego zespołu i ze moze chcecie tą głowę Bila (czy jak mu tam) xD

Wiadomość od admina na temat Miss SiXty :)

Właśnie przyszła mi wiadomość od admina o nowej kolekcji Miss SiXty :)
Chociaz, ze juz pisałam o niej wczesniej postawnowiłam pokazać tą wiadomość, lecz wiem, ze wszyscy ją dostali :)

Nowa kolekcja ciuchów Miss SiXty !

Oto nowa-zimowa kolekcja ciuchów Miss SiXty :) Bardzo mi się podoba:
-czerwona tunika 22$
-srebrna torebka 14$
-złota torebka 12$
-czerwona torebka 16$
-bluzka z kokardką 18$
-sukienka z kokardą 24$

wtorek, 8 grudnia 2009

Mój kawał...:)

Zeby blog nie był nudny od czasu do czasu napisze jakiś dowcip...Akurat dZisiaj wymyśliłam swój:) Oto on:

Dlaczego blondynka ma w sobie tyle energii?
Bo je baterie xD

niedziela, 6 grudnia 2009

Darmowy Mikołaj :)

Aby zdobyc Mikołaja za free nalezy jedynie wziąść udział w konkursie na scenerie (tą z zakupami). Nawet się opłaca:)

Uzytkownik posiadający 4 kluby!!!

Właśnie przed chwilką pisałam na czacie z moją kolezanką rikkiunią97. Kiedy weszłam na jej strone zauwazyłam cos dziwnego...: ONA JEST WŁAŚCICIELEM 4 KLUBÓW!!!

sobota, 5 grudnia 2009

Wiadomość od admina

Właśnie dostałam wiadomość od admina. Niestety nie mam pojęcia co ona oznacza... Czy ktoś mógłby przetłumaczyć? :P

O jaki żal!!!

Sukienka, która była wcześniej za 0 sd jest teraz po 14 sd... Jaki żal!!!

piątek, 4 grudnia 2009

Miss SiXty za 2sd!!!

Wow!Właśnie znalazłam w straplazie ciuch z kolekcji Miss SiXty za 2sd:) Miałam farta;)

Nowe ciuszki w starplazie:)

Nie mam pojęcia z okazji jakiego święta w starplazie pojawiły się nowe rzeczy: Dziwne jest to, ze przy rózowej sukience nie ma ceny :P

Darmowy śnieg i bałwanek;)

Aby zdobyć darmowego bałwanka i śnieg nalezy wejść na:
W puste miejsce wklejamy ten kod:
stardoll.com/en/contest/view.php?id=166.
Następnie przekieruje nas do stardoll, więc się logujemy. Kiedy juz to zrobimy wracamy do stronki: http://frproxy.info/ i wpisujemy ten kod: stardoll.com/en/contest/finish.php?id=166.
Następnie nalezy się wylogować, przejść do normalnego stardoll i darmówki będą czekać na nas w głównym pokoju przy szafie;)
NIESTETY SAMA JAKOŚ NIE UMIEM TEGO ZROBIĆ :P

Ubrania, których nie ma jeszcze w starplazie;)

Klikająć na ten link:
Przejdziesz do stardoll. Zaloguj się i przejdziesz do starplazy. W przymierzalni będą ciuchy, których jeszcze nie ma w starplazie;)

Darmowa sukienka z filmu: "Zaczarowana":)

Oto sukienka, którą mozna zdobyć za free...Prawda, ze warto??? Ponizej napisałam instrukcję :) Aby zdobyć tą sukienkę nalezy wejść na: www.4proxy.de. Włończy wam się stronka i w puste miejsce trzeba wpisać: stardoll.com/en/contest/view.php?id=199, a następnie się zalogować :) Po zalogowaniu nalezy wrócić do stronki www.4proxy.de i wpisać kolejny kod: stardoll.com/en/contest/finish.php?id=199.
Potem wejść na normalny stardoll i sukienka będzie czekać w formie prezentu od admina :)

Nowy sklep VOILE...:)

W starplazie pojawił się nowy sklep VOILE. Do końca nie znam nazwy, bo jest napisane małymi literami xD Takie ciuchy tam znajdziecie:
Niestety ceny są wysokie:/

czwartek, 3 grudnia 2009

Wiadomość od admina o świętach xD

Święta tuz, tuz! -
Dostałam przedchwilką wiadomość od admina o takim temacie xD Pewnie kazdy dostał taką wiadomośc :P

Kalendarz adwentowy:)

Na stardoll pojawił się dziś kalendarz adwentowy:)Oto on: Jako pierwszy prezent była sukienka, która pisze, ze jest za 5sd, ale tak szczerze jest (a przynajmniej była) za 2sd:) Drugi był naszyjnik za 3sd , a trzeci prezent to darmowa opaska :)