.
Proszę Cię zostaw po sobie komentarzyk...
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .
sobota, 27 lutego 2010
czwartek, 25 lutego 2010
Koniec ferii:(
Już w poniedziałek kończą mi się ferie i idę do szkoły:( Jak te 2 tydnie szybko minęły:( Ja nie chce...Ale jest jeden plus...W końcu się dowiem jakie sa wyniku próbego testu szóstoklasisty:P No, ale boje sie rzecz jasna xD
Wyprzedaż w sklepie: Heidi Klum by Jordache.
Jest wyprzedaż w sklepie: Heidi Klum by Jordache;) Wszytsko za połowe ceny...Większość z tych rzeczy mam , ale chciałabym kupic na inne moje konto...Potrzebuje niestety 60sd:( Ale to nie dużo, bo przed przecena zapłąciłabym płowe więcej czyli 120sd, a więc to jest wielka okazja;)
środa, 24 lutego 2010
I love Estonia:P
Dziś w starplazie pojawił się na wystawie taki obrazek:P Jest chyba jakieś święto w Estoni:P
Jest też darmowa flaga Estoni: niebiesko-czarno-biała ;) Też nie jest piękna, bo to zwykła flaga, ale jak za darmo to czemu nie?:P
Jest też darmowa flaga Estoni: niebiesko-czarno-biała ;) Też nie jest piękna, bo to zwykła flaga, ale jak za darmo to czemu nie?:PSzczerze to...ta w żółtym przypomina mi Selene Gomez, a ta ruda w niebieskim Demi Lovato:PA ta lond...nie wiem;)
sobota, 20 lutego 2010
Powyżej 4000 odwiedzin!!!
Mamy już więcej niż 4000 odwiedzin, bo aż 4025 !!!:) Naprawde bardzo wam dziękuje za to, że czytacie i komentujecie mojego bloga, bo jest coraz więcej komentarzy;** Serio dzięki!!! ;*****
piątek, 19 lutego 2010
Nudy :/
Jej! Strasznie mi nudzi...Mama jest w Niemczech, a tata z moim bratem Antkiem pojechali na jakis koncert, bo ja nie chciałam:P Wrócą około 22 ;P Strasznie mi sie nudzi!!! Spytałam sie Marty czy mogę do niej iść, ale powiedziała, że jest w pidżamie i może kiedy indziej:/ Potem napisałam do Anki czy przyjdzie do mnie, ale jej sie nie chce...:/ Łaski bez ! Posiedze se na kompie:P
Pierwsza kolekcja OTTO
Tu macie link do pierwszej kolekcji ciuhów OTTO, bo wczesniej nie dodałam :
Sorki, że wczesniej nie podałam:P Teraz jest nowe OTTO, więc w tym linku może być stara i nowa kolekcja:P
Nowa kolekcja OTTO:)
Tu macie link do nowej kolekcji ciuchów OTTO :
Sorki, ale nie umiem skracac linków:/
Rower w starplazie:P
Przed chwilka w starplazie pojawił się jasno-różowy rower firmy: Bianchi :P
Ja jak narazie nie potrzebuje roweru i w ogóle już kasy nie mam...
Doładowałam se ale wszyskk wydałam na ciuchy:P
Trochę tego pokupowałam;)
Doładowałam sobie konto:P
Pierwszy raz od 3 czy 4 miesięcy dołądowałam sobie konto:P
Teraz jest promocja, więc dostałam 35% więcej, czyli 25sd:P
To zawsze cos:P Ide na porządne zakupy:P Ciau!!!;*
czwartek, 18 lutego 2010
Wyprzedaz w suiteshop xD
Jest wyprzedaż w SuiteShop :P
Nie ma tam nic ciekawego, według mnie, ale zerknijce;P
Ferie!!!
Heh;) Znowu pisze spóźniony post;) Już od 15 lutego, czyli poniedziałku mam ferie;P Może pojadę w góy, bo mój tata ma pierwszy tydzień ferii wolnego, a jak nie to będę gdzieś wychodziła do kumpelek, albo do kina;P Ale jakoś nie nudze sie narazie:P
A wy...mieliście już ferie??;)
Sorki:(
Hej:)! Sorki, że nie pisze zaczęsto na blogu, albo piszę posty np. o Kohl's, które zostały dodane w poniedziałek:( Jakoś teraz mam ochotę grać w SIMSY:P Zaglądam tylko an chwilkę na stardoll i zaczynam grać;P Jeszcze raz sorki...Postaram się być bardziej aktywna;*
Nowe Kohl's ;)
Już chyba od poniedziałku jest nowe Kohl's;) Jest ono dostępne zarówno dla superstar jak i dla zwykłych użytkowników;) Te ciuchy są bombowe xD Nie chce mi się dodawać zdjęć, ale jak chcecie zobaczyć to wejdzcie na stardoll...;*
Kolejne wiadomości z ofertami LE
Przyszła kolejna wiadomość z ofertą sukienki LE.
którą dodałam wczoraj na bloga wraz z torebką;)
środa, 17 lutego 2010
piątek, 12 lutego 2010
czwartek, 11 lutego 2010
AMYCLAIRE - nowy sklep :)
W starplazie pojawił się nowy sklep: AMYCLAIRE;)
...przynajmniej według mnie ;P
A wam jak sie podobają???;)
No i po teście;)
Tak jak pisałam w środę miałam test próbny;) Strasznie się bałam i na początku było mi troce słabo, ale potem sie uspokoiłam:P Czytałam wszystko dokładnie po 2-3 razy;) W ostatnim zadaniu mielismy napisac jakies opowiadanie i kiedy zostały mi do napisania 2 wyrazy to pani, która nas pilnowała całą godzinę czyli pai Marta z muzyki powiedziała, że juz konczymy i juz zaczła zbierać i tak zaczęła mi sie trząść ręką, że aż sama nie mogłam sie doczytać co napisałam;) Ale ogólnie było fajnie;*
środa, 10 lutego 2010
50.000.000 użytkowników na stardoll!!!
poniedziałek, 8 lutego 2010
Uwaga na sprytną złodziejkę!!!
UWAGA!!!
Chce ostrzeć wszystkich przed kolejna złodziejką (dokłądnie nie znam jej nicku)...Na swoim blogu:
Napisała ona tam sposób jak zrobić darmowe LE...to kłamstwo!!!Karze wam zmienić e-mail, który niby jest Callie.Stardoll, ale przecież wiemy, że jest to naprawdę jej e-mail!!!Nie zmieniajcie za żadne skarby swojego e-maila...no chyba, że chcecie stracić konto???Jeszcze raz wam powtarzam...Nie wierzcie nikomu o darmowych LE!!!Takich nie ma!!!:/
sobota, 6 lutego 2010
OMG!!!Trema:(
Już w tą środę co będzie, czyli 10 lutego piszemy próbny test szóstoklasisty...Mam straszną treme!!!Musze sobie wszytsko powtórzyć od początku do samego końca...Za to 8 kwietnia mamy już końcowy test tak an serio!!!Strasznie się boje:( Niektórzy nauczyciele, np. pani z polaka powiedziała, że ona wybierze te zadania z polskiego i wystawi za nie ocene...:( JESZCZE NIGDY TAK BARDZO NIE BAŁAM SIĘ TESTU!!!A szczególnie ten jest bardzo ważny, bo jest to test na to by zobaczyć ile wiadomości wiemy!!! Żeby dostać się do dobrego gimnazjum muszę miec jak najwięcej punktó.Wszytskich pkt razem jest 40, a mi bardzo zależy na przynajmniej 30!!!No może chociaż 32...:)
O co kaman???
Kiedy weszłam do swojego apartamentu i najechałam na kolumnę to wyświetliło mi się:
Od: Wikus_i_Klaudus
Co to jest?!
Kiedy na to naciśnęłam przekierowano mnie na to konto i nagle na ekranie pokazało mi się coś takiego:
Kiedy na to naciśnęłam przekierowano mnie na to konto i nagle na ekranie pokazało mi się coś takiego:Niestety, szukana przez ciebie strona nie istnieje...ble, ble, ble:/
Chyba temu komuś usunęli konto, czy coś? :/
piątek, 5 lutego 2010
czwartek, 4 lutego 2010
środa, 3 lutego 2010
Moja mama wyjechała:(
Dzisiaj popołudniu moja mama wyjechała na 2 miesiące do Niemiec do pracy.Ona dzisiaj wyjechała, a juz za nią tęsknie:( Szkoda tez, ze wyjechała przed feriami, które zaczynają się 15 lutego, czyli za niecałe 2 tygodnie. Mam nadzieje, ze ten czas szybko zleci...Mama pojechała do tego miasta gdzie kiedyś pracowała i ma tam duzo znajomych:) Bedzie tez moze miała skype to se pogadamy xD Bede konczyc...Pa;*
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)














