.

Proszę Cię zostaw po sobie komentarzyk...
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .


wtorek, 29 czerwca 2010

Nie będzie mnie 2 tygodnie...wyjeżdżam ;)

Wyjezdzam na wieś !:)Podkreśliłam ten wyraz, bo to prawdziwa wieś, nie zadne luksusy ;) Jak wróce opiszę jak było . Nie będziemy tam oczywiście same xD . Będzie jej babcia i dziadek, prababcia i pradziadek i jeszcze jej mała 4-letnia siostrzyczka Karolcia i kuzyn , który nie wiem ile ma lat ale tez jest mały . No oczywiście nie moge pominąć Roxi - suczka Kamci :) Kamila bierze laptopa, ale najprawdopodobniej nie będzie tma internetu, więc biore simsy :P Będziemy sie tam opalac i moze gdzies popływamy ? xd . Nie wiem. Opisze jak wrócę, no chyba ze bedzie internet w Kamili laptopie, ale chyba wspominała cos ze nie będzie i ja tez tak myśle ;) Jedziemy tam na 2 tygodnie, a potem tez wyjezdzam,ale nie na wies, lecz do niemiec do mojej mamy gdzie pracuje :P Jadę tam na niecałe 2 tygodnie, a potem razem z mamą wracam i w sierpniu lecimy do Hiszpani z moja mamą i moim bratem Antkiem do mojej cioci :P No ale reszta wakacji opisze później jak wróce . Więc zycze wszystkim udanych i bezpiecznych wakajcii ;* Bye ;* .

piątek, 25 czerwca 2010

I LOVE YOU !

6a FOREVER !
I WILL NEVER FORGET YOU !
NEVER !
I YOU !

Siedzie i rycze ;(

Chyba cos ze mną nie tak - siedze, słucham muzyki i płacze ;( Łzy leja mi sie strumieniami. Jak cos mi nie wyjdzie płacze jeszcze bardziej. Mierzyłam sobie temperature i wyszło mi 37.1 - stan podgorączkowy. Cały i cały czas płacze. Nawet nie widze co pisze i nie wiem czy nie robie zadnych błędów? Oczy mam całe zalane łzami, nos zatkany i nie moge oddychac ;( Nic mi nie wychodzi. Ja naprawde nie chce wakacji ! Nie chce do gimnzajum ! Kocham moja klase ! Mam jakas depresje...A co bedyie jak sie nie dostane do angielskiej ani do siatkarskiej? Pójde do ogólnej? Nie chce !!! Ja chce byc z moimi ! Klawiature mam cąła mokrą - tak jak twarz ;( NIE WIEM W JAKI SPOSÓB ALE BŁAGAM POMOZCIE MI!!!!

Wakacje...;(

Dzisiaj była akademia....Wiedziałam ze bede płakać...Strasznie płakałam!!!Najpierw akademia na której smiałam sie i płakałam jednoczesnie...Potem poszlismy do koscioła, potem do sali . Na koniec dostalismy kuybki ze zdjęciem klasowym i osobno od Martusi mojej PNZ dostałam kubek z naszym zdjęciem i koszulkę....Popłakałam sie zegnając sie z wszystkimi . Kiedy była akademia, kiedy juz dostalismy róze , pani je rozcieła i powiedziała: "Klasa 6a została rozwiązana" ... W tym momencie wszyscy zaczeli płakac (wszytskie dziewczyny) . Ja nie chce konca ! Kocham moja klase! Nie chce wakacji !!!

sobota, 19 czerwca 2010

Pierwsze urodziny bloga!

Dzisiaj 19 czerwca blog ten obchodzi urodziny:)Prowadze go przez rok i jestem nawet zadowolona chociaz, ze mogloby być lepiej...Ale i tak mój blog odniósł kilka sukcesów;) Naprzykład: ponad 6000 odwiedzin, 26 obserwujących i kilkadzieścia komentarzy, więc nie nazekam=]
Proszę wszytskich o skomentowanie przynajmniej tej jednej notki, zebym mogła zobaczyć kto czyta mojego bloga...Proszę przynajmniej raz skomentujcie w ten uroczysty dzień.

poniedziałek, 14 czerwca 2010

AAAAAAAAAAAA!!!!!!!:*:*:*

JUPI!Pogodziłam się z Moniką i Martyną!!!Haha:)Właśnie 2 minuty temu na gg;)
Jestem HAPPY!
Myślałam, ze sie to nigdy nie stanie....Dziewczynki. K.W !
Móje głupole ! ;*

piątek, 11 czerwca 2010

Co mam zrobić ? Doradzcie .

Chodzi o moja kłótnie z Moniką i Martyną, o której pisałam wam juz wczesniej...Dalej sie kłocimy. W tą niedziele (13.06) minie juz 1 miesiąc od naszej kłotni...Strasznie za nimi tęsknie. :( Chciałabym sie juz pogodzic, ale nie chce pierwsza przeprosic, bo wyjdzie na to ze to moja wina. Dominika juz pogodziła sie z dziewczynami zresztą tak jak Marta. Jedynie ja sie kłóce. Wsumie juz nie kłóce bo sie nie wyzywamy ani nic, ale nie odzywamy sie do siebie i unikamy sie nawzajem...Dowiedziałam sie od Dominiki, ze Paweł (kolega z klasy, któy chce nas pogodzić) namówił na muzyce Monię, zebysmy sie pogodziły. Monika miała juz do mnie pisać liścik, kiedy przyszła Martyna, bo była w ubikacji i powiedziała : " Monika co ty robisz? To ona ma nas przeprosić" . :( Nie wiem co mam robić, ale do wakacji chciałabym sie z nimi pogodzić, a to juz niedaleko. Nasza przyjaźń jest pod znakiem zapytania "?" . Monika ma 22 czerwca urodziny i jestem ciekawa co zrobi? Zaprosi mnie czy nie? Nawet mi tak nie zalezy na tych urodzinach...Chcę sie poprostu pogodzić ;( CO MAM ROBIĆ??? ;(

czwartek, 10 czerwca 2010

Konkurs nr.6

Były juz wczesniej takie konkursy;) Było ich, az 2 tego typu:P Dawno nie organizowałam zadnego konkursu, więc postanowiłam, ze sprawdze czy jezeli nie czytacie mojego bloga i macie to gdzies to moze przynajmniej skusicie się na prezent dla ss do 5 sd? Konkurs ten polega na odgadnięciu osoby na zdjęciu: Odpowiedzi piszcie w komentarzach:P

wtorek, 8 czerwca 2010

:|

Chcę wam powiedzień, ze jestem zawiedziona:/ W ogóle nie komentujecie bloga, nie oceniacie notek i zastanawiam się czy oprócz mnie ktoś go w ogóle czyta? :/
Zawiodłam się na was. Wcześniej były przynajmniej komentarze, a teraz?! Co jest z wami, ludzie?!

Nowy wygląd bloga ^^ .

Jak wam się podoba nowy wygląd bloga?:) Zmieniłam połowe rzeczy;) Inny szablon, inne tło, więcej dodatków ^^ . Mnie się np. baardzo podoba;) Oceniajcie proszę i napiszcie swoją opinie w komentarzu:P Bd wdzięczna! :)

poniedziałek, 7 czerwca 2010

Nowe LE juz jest!:))

W starplazie jest juz nowe LE:) Nie zachwyciło mnie zbytnio, ale nie jest źle. Nie planuje nic kupować...A wam podoba się?:) Co kupiliście?:P Pochwalcie się ^^ .

niedziela, 6 czerwca 2010

Moja stylizacja nr. 2 ;))

W tamtym miesiącu dodałam swoją pierwsza stylizację i napisałam, ze co jakiś czas bd dodawała kolejne, więc dzisiaj jest pora na numer 2 ;) Oto moja stylizacja : :)) Wiosennie ^^ . Podoba się? - no mam nadzieję :] .

piątek, 4 czerwca 2010

Pomożecie ? ^^ .

Bardzo was proszę, byście zapraszali innych i reklamowali mojego bloga na waszych blogach i innych stronach internetowych :)) Bd bardzo wdzięczna ! ;* Zalezy mi na większej ilości osób obserwujących i na większej ilości komentarzy . Naprawde jest to dla mnie ważne . Z góry wszystkim dziekuje ! ^^ .

Nowy sklep : Gardem Variety .

Pojawił się nowy sklep : Garden Variety . Z
najdują się w nim rośliny do ogrodu .
Oto one : Szczerze ? MASAKRA ! Rzeczy nie sa najgorsze, nawet niektóre bardzo ładne, ale te ceny ?! Nie wiem jak dla was, ale dla mnie to małe przegięcie. Jeden malutki kwiatek za 7 sd ? Nie, dzięki :/ .

Nowy pokój ! :)

Super ! Jest mozliwość zakupu nowego, relaksującego, odjechanego pokoju ! xD Cena nie jest zbytnio skromna poniewaz ten pokój kosztuje, az 149 sd . Bardzo mi sie podoba, ale nie mam kasy. Mam zaledwie 10 sd xD Do tego pokoju jest mozliwość zakupu równiez takich bajerów :
Fajny pomysł adminów, co nie ? ^^ . Mnie sie bardzo podoba. SUPER ! :] . !

No sklep CHANNEL xD

W starplazie jakos 3 dni temu pojawił się nowy sklep: CHANNEL tribute ^^ .
Oto wiadomość reklamująca jaka dostałam od admina : Ceny sa straszne :P I szczerze nic nie rzuciło mnie na nogi ^^ . A jak wam sie spodobały ciuchy tej marki ?

Darmowy koszyczek :)

Nie mam pojęcia skąd, ale jak dzisiaj weszłam do mojego apartamentu dostałam darmowy koszyczek : Był na tym miejscu, gdzie kiedyś lustro :)) Wy też go dostaliście ? ^^ .

Nowe kosmetyki w DOT ^^ .

Pojawiły się nowe letnie i podobno piękne kosmetyki w sklepie DOT :) Ja tam narazie nie korzystam, bo mam tego w cholere i troche ^^ . A wam? Jak się podobają? Korzystacie z nowcyh kolorów ? :)

Nowy sposób płatności na stardoll .

Jest jakiś nowy sposób płatności na stardoll, jakiś Paysafecard ;) Nie mam pojęcia co to jest, ale jezeli chcecie wiedzien to przeczytajcie ta ponizej wiadomość od admina , którą dostałam ^^ . Ja i tak płace tylko z fona wysyłając esy, ale narazie mam przerwe. Jeszcze kilka dni jestem ss, a potem moze se doładuje, chociaz nie wiem bo zblizają się wakacje i wyjazdy, ale jeszcze nad tym pomyśle :P

Stardoll SUMMERPASS

Jak dzisiaj weszłam na stardoll miałam chyba 5 czy 6 wiadomości od admina z nowościami;) Postanowiłam to dodać na bloga ^^ . Zaczne od stardoll summerpass : Są to jakieś letnie ciuchy na lato xD
Podobno jest ich sporo, ale ja jakos ostatnio się w stardoll nie orientuje;)