.

Proszę Cię zostaw po sobie komentarzyk...
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .


czwartek, 30 września 2010

Wow...mój blog jest nudny...?

Właśnie zdałam sobie sprawę, ze mój blog jest nudny JAK FLAKI Z OLEJEM ! .
Przeciez nie pisze praktycznie zadnych postów tylko krótkie notki...
Więc OBIECUJĘ, ze postaram sie poprawic :))
Naprawde zalezy mi na tym zeby ten blog był lubiany i przede wszystkim czytany...!
Mam ostatnio....tak napawde nie ostatnio tylko w ogóle wrazenie, ze jakos niechętnie czytacie tego bloga...Tak naprawde tylko muffy., ale ona jest moją przyjaciółka i tylko dlatego pewnie to robi....
Mam nadzieje, ze zaniedługo większość osób będzie czytac tego bloga...
Nie musi szczerze być czesto komentowany ale od czasu do czasu, zebym wiedziała, ze nie tylko ja czytam te moje wypociny....
Więc prosze was bardzo wysilcie sie i skomentujcie raz na jakis czas jakąs notkę...
Bardzo mi na tym zalezy....Bd nieziemsko wdzięczna ... !

by olesia.

What the fu*k ?!

No nie !
Własnie sie dowiedziałam, ze mój blog jest dziecinny i ma błędy.....?
Nie rozumiem czemu ktoś tak uwaza, ale okk...;/ .
Wy tez tak uwazacie?! Co wam sie nie podoba w tym blogu?
No napiszcie w komentach to postaram sie to zmienic zeby nie było dziecinnie (jak to niektórzy mówia) ;/ .
Yyyy.....
ja np nie wiem co jest tu nie tak, ale skoro wy myslicie ze jednak cos jest ... ?

środa, 29 września 2010

Sprawdzam was ! . DO WSZYSTKICH OBSERWUJĄCYCH - obserwujesz tego bloga ? - WEJDŹ ~! .

Postanowiłam zobaczyć kto tak naprawde czyta mojego bloga...Jezeli okarze sie ze tylko kilka osób z tych 31 obserwujących to się poprostu załamie ! ! ! Więc poprostu pod tym postem napiszcie komentarz chodźby w stylu: "Jestem" ;D czy cóś ?;P No to....sprawdzam was ! ^^ .

niedziela, 26 września 2010

Czad na blogu ... ! :) .

Hejka...od jakiegos czasy zalezało mi na tym by mieć czat na swoim blogu, lecz nie wiedziałam jak tego dokonać...W końcu moja muffa. mi powiedziała jak to sie robi (thx;***!).No więc...:))


Zapraszam wszystkich serdecznie !!! ^^ !.
____________________________________________________
01.10.2010 r.
Postanawiam usunąć czat - i tak niewiele osób z niego korzystało :( .

piątek, 24 września 2010

30 obserwujących ! :) .

No nareszcie się doczekałam 30 obserwujących ~!!! Myslałam ze tego nie dozyje xd . Dziękuje bardzo nowej czytelniczce bloga :)) . Mam nadzieje, ze zaniedługo bedzie was jeszcze więcej...xd.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie ... ^^ .

by olesia.

środa, 8 września 2010

Moja klasa jest COOL ! xd .!

Moja klasa jest bardzo fajna. Składa się z 14 dziewczyn i 7 chłopaków = w sumie jest nas 21 (pisze, bo niektórzy moga nie umieć maty!Buah!) . Dziewczyny są fajne, z chłopakami raczej PRZYNAJMNIEJ (xd!) narazie nie gadam. ;) . Czy któryś jest fajny? - Moze ;) ! Nie powiem = moze jest, a moze nie. A TY MUFFA NIE MYŚL O TYM CAŁYM ... WIESZ KIM ! Nom , więc Hah ! xd .! A nasza nauczycielka pani Justyna jest BARDZO fajna =] . Poniewaz chodzę do klasy o profilu: rozszerzony angielski jak sie domyslacie uczy nas angola xd ! Fajna jest ; ** . ! NAJLEPSZE JEST TO, ZE JUZ 7 ROK CHODZĘ DO KLASY: "A" : 1a ,2a ,3a ,4a ,5a ,6a...1a :) !
A w marcu jedziemy do...uwaga, uwaga...DO LONDYNU! . Wiem super ;) .
Nie wiem na ile, nie wiem za ile, ale jednego jetsm pewna - jak zobacze cene to sie pewnie przewrócę ! Buaha ! Dobra, teraz serio bede konczyć...Licze na jakieś komenty.Pozdrowionka dla wszystkich ! No pa:)


by olesia.
Edit:
To było chwilowe...Nick mi sie nie podoba (z klasy). Bo tam w realu - jest ktos taki ;** .

Ponad 7000 tys. odwiedzian - Thx ~!

Taa, thx za odwiedzianie bloga, ale BARDZO chciałbym zebyscie zostawiali po sobie jakiś znak - chodźby komentarz ! ;* WtEdY bĘdĘ hApPy Na MaXa ! BęDę BaAaAaAaRdZo wDzIęCzNa ! BaRdZo !!! ; *** . ! =] . ! ... !!!

by olesia.

WIELKA, WIELKA PROŚBA !!! PROSZĘ !

Mam WIELKĄ prośbę...
PROSZĘ, PROSZĘ, PROSZĘ:
Odwiedziajcie
Komentujcie
Polecajcie
Reklamujcie
MOJEOG BLOGA. BĘDĘ WAM BARDZO WDZIĘCZNĄ ! MOZLIWE ZE TYM KTORZY CZĘSTO BĘDĄ KOMENTOWAĆ I PRZEDE WSZYSTKIM CZYTAĆ BLOGA BEDE WYSYŁAC PREZENCIKI. OBIECUJE ! WIĘC...
PROSZĘ, PROSZĘ, PROSZĘ, PROSZĘ !!!
- Z GÓRY DZIĘKUJE ! ; *** .

By olesia.

GIMNZAJUM - PROBLEMY ! ;/ .

Jak niektórzy z was się orientują, we wrzesniu zaczełam chodzic do gimnazjum ! :) Jest fajnie.
Klasa - spoko. Nauczyciele - nie jest źle xd . Najlepsze jest to ze chodze do szkoły tydzien a juz mam wrogów xd . Taka jedna trzecioklasistka (danych nie podam) zaczeła sie do mnie doczepiac, najpierw na nk pisząc mi głupiego komenta z przeklenstwami zebym przestała spamowac i z pytanie czy chce byc slawna czy jak ;/ Odpisałam cos w stylu: "Sławna? Hah xd . Nie ! ;/ . Nie wiem o co ci łazi? Odczep sie ! .". Jak dobrze pamietam było to w piątek. Kiedy po weekendzie poszłam do szkoły w poniedziałek nic do mnie nie miała, omijała mnie. Ale we wtorek (wczoraj) jak szłam z Muffą zaczepiła mnie od tyłu (Marta poszła - dzięki ;/ ) i zaczeła cos gadac w stylu: "I co teraz teaz jestes taka mądra?!...itp." gadała cos ze mam przeje***e, a ja cały czas powtarzałam : "Ja sie ciebie nie boje, ja sie ciebie nie boje, ja sie ciebie nie boje" i takz z 20 razy, zeby sobie uswiadomiła ze mam ją głęboko. Jak chciałam od niej odejsc do dziewczyn i ją ominełam złapała mnie mocno za ręce i znowu cos gadała. Niezbyt ja słuchałam, tylko zastanawiałam sie co zrobic. Wyrwałam sie,m ona odeszła i poszłam do dziewczyn. Po chwili znów podeszła z kolezankami i powiedziała: "I co dalej bedziesz pyskowac, gówniaro?!" i takie tam. Spytała sie o której koncze lekcja, odpowiedziałam ze o 14. Powiedziała ze bedzie na mnie czekac prze szkołą i zobaczymy co wtedy zrobie. Powiedziałam: " Haha! Mam sie ciebie bac? Ciebie? Błagam nie rozsmieszajcie mnie! Jestem w ukrytej kamerze czy jak" [JA SIE NIE DAM I WALE TAKIE TEKSTY xd ! ] . A ona na to: "Tak będziesz w kamerze, bo cie nagram i dam na YOUTUBE jak bede cie biła...i przynies kase..." W tej chwili nie zrozumiałam czy mam przynieść KASE czy KASETE jak bedzie mnie nagrywac? Ja sie NAPRAWDE jej nie bałam, tylko tego ze jak ja bede po szkole sama a ona z grubką trzecioklasistów serio mnie bobija a nie chciałam chodzić z podbitym okiem i bez zebów - chociaz ze gdyby ONA mnie dotkneła tez by na drugi dzien przyszła bez włosów z nieukształtowana twarza xd . ŚWIETNA PRZYJACIÓŁKĄ W TEJ SYTUACJII, OKAZAŁA SIĘ NATALIA. DZIĘKUJE NATU$$, KOCHAM ! ;* ! Poszła do naszej nauczycielki poinformowac ją o tej sytuacjii, bo gdybym ja poszła ta dziewczyna myslałaby ze sie jej boje A TAK NIE BYŁO, NIE JEST I NIE BĘDZIE ! Natalia poszła sama, bo dziewczyny nie chciały sie w to mieszac, bo sie jej bały - DZIĘKI WIELKIE! ;/ . - nie wazne . Przyszła po mnie na religii pani pedagog i rozmawiałam z nia o tej sprawie. Potem doszła ONA (ta co mi groziła) i obie miałysmy napisac w skrócie tą historie na kartce. Pisałam tak jak było - nic nie zmysliłam ! ONA juz poszła a pani powiedziała ze ONA rzeczywiscie przyznała sie dotego, ze chciała mnie nastraszyć, ale nigdy w zyciu, by mnie nie uderzyła - wątpie w to, ale dobra . Jak wróciłam do domu opowiedziałam mamie o sprawie. Powiedziała ze w piatek musi isc do mojej skzoly więc wspomni NAPEWNO o całej sprawie...Dzisiaj JĄ widziałam, ale czy ona mnie? - tego juz nie wiem ;/ . Omijamy sie . A co do niej to napisze tylko, ze ma na sobie TYLE tapety i jest blondynką xd ! Więc sprawa NAJPRAWDOPODOBNIEJ dobiegła końca - miejmy nadzieje.
Rozpisałam sie troszke, ale chciałam wam opowiedziec jak najwięcej xd. To ja bede konczyc, reka mnie boli i kark bo cały czas patrze w dól na klawiature ;) To papatki :* !

by olesia.

Ekhem...Postanowiłam wrócić .

No cześć wszystkim, znaczy tym co czytają mojego bloga, bo szczerze to nie jest ich zaduzo - no trudno. Bede pisac chodzby dla siebie. Mam nadzieje, ze nie rozbolała was rączka po napisaniu tych 2 komentów? - Nie wazne. Chciałam podziękować Marcie , ze komentowała mojego bloga i nowej obserwującej xd . To było miłe, dziękuje ;* .Miałam zamiar wrócić, gdy bedzie przynajmniej 30 obserwujących, ale raczej bym sie tego nie doczekała :/ . Nie wiem czy zauwazyliscie, ale na stardoll nie wchodzę juz zaczęsto. Raz na 2 tygodnie? Nie powiem dokładnie. Wchodze czasem, bo uwazam, ze juz mnie to niezbyt kręci. Wyrosłam z ubierania laleczek itp . Jak narazie konta rescue_me2 nie mam zamiaru sprzedawac, a jezeli bede miała ochote to napisze - spokojnie xd . A tak w ogóle jak tam u was po wakacjach? U mnie super xd . Byłam 3 tygodnie na wsi, 2 tygodnie w Niemczech i 10 dni w Hiszpanii. Jak było w Hiszpanii? GORĄCO - 40 stopni w domu ! - masakra . Nawet sie fajnie opaliłam, mam kilka nowych ciuchów :
- 2 sukienki
- bluzka
- 2 pary krótkich spodenek
- bikini
- rekawiczki bez palców - fajnie, ozdobne xd .
Zatrzymalismy sie u cioci, wiec za hotel placic nie musieliśmy... xd !
Będę kończyć...

Narazie! Pozdrawiam czytelników ! ;* .
by olesia.