.

Proszę Cię zostaw po sobie komentarzyk...
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .


sobota, 15 stycznia 2011

krótko i na temat..

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAPPY NA MAXA...! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

piątek, 14 stycznia 2011

Noo i..ferie ;(

Tiaa..ferie ;( Zawsze nie umiałam sie doczekać, a teraz... ? JA NIE CHCE FERII! 2 TYGODNIE?!
Masakra..większosc osób domysla sie napewno czemuz to... ?
Dobraa, ferie..
A CO DOPIERO BD W WAKACJE?! Mozliwe, ze wytrzymam 2 tygodnie, alee 2 msc. to przesada! ;(

Napisałabym cos jeszcze, ale wole nie ryzykowac.
Hm..napisze tylko tyle, ze wczoraj BYŁ NAJLEPSZY DZIEN W MOIM ZYCIU ! ;D

Okk., lece..

Kama kocham cie ! (muffy. tez, zeby nie było), Kama - jak dobrze, ze masz znajomosci ! :D
JESTEM TAKA HAPPY..

2 tygodnie..
ohh.
;(((

czwartek, 13 stycznia 2011

Zakochałam się... ?

Heey . Przepraszam was, ze przez dłuższy czas nie pisałam zadnych notek, chociaz wiem, ze mało kto czyta tego bloga... ; / Hm . . wiem, ze spóźnione, ale zycze wam Szczesliwego Nowego Roku ;]
W sylwka byłam u karo tak samo jak w tamtym roku..


. Co do tytułu posta. . .
Taak, mysle ze sie jednak zakochałam .
Jest taki jeden chłopak w mojej szkole. Jest rok ode mnie starszy, chodzi do 2 .
Nie napisze nic wiecej o jego danych, bo nie wiem kto czyta tego bloga.. ?
Napoczątku kochała sie w nim Anka - kumpela.
Ale niespodobał sie jej, kiedy jakos 1 msc. temu w przewiązce słuchał z kolegami piosenke 'baby' (haha xd) 'Bejbera' - jak to mówi mój kuzyn . ' Kiedy Ance sie podobał mi tez, ale ona o tym nie wiedziała. ONLY Marta, Marta i Karina. Nawet wymysliłyśmy mu ksywke, ale nie jestem pewna czy ją napisac, wiec narazie to ominę.  Kurcze.. Moja Kamcia go zna, gada z nim itp . PODOBNO powiedział jej, ze wie ze ktos z 1 klasy sie w nim buja i pytał sie jej kto taki . . ? Ona naszczescie nic mu nie odpowiedziała, bo było by zle! Hm..Oraz PODOBNO chce mnie poznać . Minus to to, ze ma dziewczyne  ;(  Podobno zaniedługo zerwą ze sobą, ale nie wiem . Wgl wiem, ze nie mam szans...Co mu to da, ze sie dowie kim 'ona' jest ?
A najlepsze jest to, ze jak go widze, chodźby nie wiem w jakim byłabym nastroju, zawsze zaczynam sie chichotac. Jak dzisiaj szedł za mna na przewie, a Marta sie mnie bała, bo ostatnio jak go widziałam Karine za palce mocno scisnełam, to Martyne zaczełam szczypać w ręke. A ona tylko: 'ała, ała, ała" .
Haha xd ALE ON JEST TAKI ŁADNY!  No i nie tylko oczywiście..nie znam go, wiec nie opisze, ale wydaje sie spoko, faajny i wgl ;] Ale Kamila głópka ( ;/ ) nie chce dac mi jego nr. fona ;(
Doobra, ja kończe. Narazie nic wiecej nie napisze jak tyle, ze..hm.. w sumie koniec .


Wiem, ze i tka nic z tego nie bd . Takie zycie ;(
Anka teraz cie absolutnie rozumiem"
 ' po co ja sie zakochałam' .
NIE MAM SZANS ; ( 0... ;/
Zaraz sie wypłącze w poduszke !


Aa..moja mam ma dzisiaj uro . Ona mówi, ze 18 (xd), ale tak serio to jej druga 18stka ;P


Doobra, lece. Mam jeszcze napisac wypracowanie na 200słów z polaka i ..
oczywiscie musze jeszcze pomarzyc i kilka rzeczy przemyśleć .
Mam nadzieje, ze kilka człowieków (ostatnio oglądałam 'Madagaskar' xdd) skomentuje ta notke i moze, nie wiem...da jakąs rade czy cóś ?
Jeszcze co do.. niego .. to.. ym. . dziewczyny czesto mnie z Kamą do nieogo ciągną zebym zagadała czy coś, ale ja nie dma rady! W tych sprawach jestem totalnie niesmiała ! ;(
No jakby to wygladała..pomysle.
No raczej tak:
1.stane przed nim.
2.zacznie mi sie robic gorąco.
3.bd próbowała powiedzieć 'cześć', ale nie wiem co z tego wyjdzie..
4.NOGI JAK Z WATY!


To byłaby totalna klapa! Zbłaźniłabym sie  ; /
Nie wiem co mam robić.. narazie kończe.

A takie jakies ^ .'