.

Proszę Cię zostaw po sobie komentarzyk...
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .


sobota, 25 grudnia 2010

I po wigili :) . Tudej end nał :D

Jak wasza wigilia?:P Moja super! :D Byłam z rodzicami, babcią, dziadkiem i bratem, a potem jeszcze tata przywiózł moją przyrodnią siostrę Monikę (16 l.) .
Miałam w ten wieczór miłą, rodzinną atmosferę . Odnośnie prezentów..ZAJE...!
Dostałam SUPER fona (samsung wave 533), dwa naszyjniki, kolczyki z JB, pasek z ćwiekami z czaszkami, papcie :D, słodycze i kase ;) Ahaa...i słownik angielsko-polski, który mi sie przyda, bo chodze do klasy językowej i nawet słownika nie miałam :D
A WIĘC RODZINKO MOJA KOCHANA - "DZIECIĄTKO" - DZIĘKUJE ! ;**
KOCHAM WAS :)

.
Odnośnie dzisiaj :P Spała u mnie Monia (siostra), wiec cały dziec miałam gosci, bo jeszcze tata pozniej pojechał po babcie i dziadka na obiad i zostali do wieczora :P
O 19 umówiłam sie z muffy., ze do niej pójde :) Dostała ona m.in. xbox'a :) Fajna rzecz ;) Grałysmy i tak sie zmachałysmy, ze masakra :) Przed 22 wróciłam do domu..
Strasznie mi było niedobrze :( Poszłam spac...po 20 min drzemki obudził mnie esemes od Kami..kocham ja, ale czasem bym zabiła! :D Potem nie chciałam spac i czułam sie lepiej to poszłam jeszcze do duzego pokoju, gdzie moja rodzinka oglądała jakąs komedia. Wiedziałam, ze komedia bo sie smiali,a szczególnie mój tatuś ;P Po 30 min oglądania "poszłam spac" :D
Po kolejnych 30 min postanowiłam wejsc na kompa :P

Mam nadzieje, ze mnie mama nie przyłapie, bo bd musiała złazic :D

Teraz siedze na gg i pisze ta notke :D Na gg pisze z muffy i fumi o której wczesniej wam pisałam - moja kumpela Ola :D Wymieniałysmy sie prezentami i okazało sie, ze tez dostała tego samego fona co ja :) Ile my mamy ze soba wspólnego ;P Szkoda, ze troche daleko mieszka, bo chciałabym ja spotkac ;)

Dobra ja kończe.
Umówiłam sie z Olą, ze jak załoze nowe konto na skype to z nią poggadam :P
Dobranoc, miłych snów ;**

.
03.39 - wg moje zegarka :)
Gadam z Olką na skype :D Są jaja...ej, przed chwila mój zaspany tata wszedł do pokoju i taka akcja:
T: A co ty córka spać nie umiesz?
O: No xd
The end :DZ fumi gadałam ok.2 godz, bo teraz juz stwierdziła, ze jest śpiąca :D
Ja troszeczke, bo juz 4.00 dochodzi :D Narqa.


PROSZE KOMENTUJCIE <3

piątek, 24 grudnia 2010

Wesołych Świąt!

Dzisiaj chciałabym Wam wszystkim życzyć wesołych,
radosnych, rodzinnych świąt,
pięknych prezentów,
zdrowia, pomyślności,
w szkołach dobrych ocen,
świadectwa z czerwonym paskiem :)
Brak problemów
i spełnienia marzeń ;**
To wszystko zyczę wam z głębi serduszka ^^ .

WESOŁYCH ŚWIAT! ;***

Ola.

czwartek, 23 grudnia 2010

Wigilia klasowa ;)

Wczoraj miałam wigilię klasową. Było fajnie, ale zakrótko. Kazdy mógł coś przynieść do jedzienia. Było pełno pierniczków, pyszny sernik, jakies ciasteczka,wafelki itp..Aha, no i jeszcze kanapki z pastą rybną i ogórkiem, które moja mama robiła jak co roku ;) To była nasza pierwsza wspólna wigilia, bo to pierwszy rok gimnazjum, nowe osoby i takie tam. Robilismy sobie prezenty... Losowalismy kto komu kupuje prezent (do 20 zł. ) .Ja wylosowałam Martę P., a mnie Jula ;) Kupiłam Marcie kolczyki zyletki i zestaw do paznokci, a ja dostałam arbuzowy błyszczyk i sliczne kolczyki :

Prezent bardzo ładny, serio . Dzięki, Jula ;* Ogólnie było spoko.
A co do mojego ubrania...Miałam na sobie czarną sukienkę, czarne rajstopy,białe kozaki . Jako dodatek wzięłam tylko naszyjnik, który uwielbiam ;P Jest on czarno-srebrno-czerwono-żółty (żółty jest jeden koralik, a czerwonych jest dwa ) Haa :) W sumie byłam *mam nadzieje* ładnie ubrana, ale chyba troche zaczarno :D A włosy miałam na górze spiete, ale z tyłu miałam rozpuszczone loczki, bo pokręciłam sobie :) Mówili mi, ze ładnie wyglądam i mam nadzieje, ze to nie był sarkazm...Ale Kindze mogło sie podobac, bo w końcu byłam na czarno - jej kolor xd


Dobra muszę kończyć...
Uwielbiam święta, ale sa tez ich minusy, właśnie takie jak sprzątanie ;/

To narazie ;*

wtorek, 21 grudnia 2010

Idą święta+extra info.!:D

Taa..idą święta, więc zyczę wam wszystkim
radosnych, szczęśliwych,
rodzinnych i udanych świąt
oraz oczywiście pięknych prezentów pod choinką :)
To juz moje moje drugie święta z wami ;D
Wiecie, ze Was kocham? ^^
...
Nie wiecie?
To sie dowiedzieliście ;P

EXTRA, SUPER, THE BEST INFO :D
Informacje ze szkoły...
Nudy...? W zyciu! ;) Teraz tyle sie dzieje ;P
Hm...mamy pierwszą parę w klasie..haaha :D
Anka i Duduś ;)) Ania bd wsciekła jak to przeczyta, ale Aniu juz wszyscy wiedzą z klasy, ze kręcicie z Dudusiem, a inne osoby, które to przeczytają to nawet nie mają pojęcia o kim ja pisze? ;) Spoko, plz nie nerwuj sie xdd
A na lekcjach dzisiaj nie było Hawro..
Pisałam z nim esy, a teraz pisze na fb ;)
Jakie jaja xdd
Krótko wiem..
i moze dla was to nudy i beznadzieja, a dla mnie sensacja :D
Ciekawa jestem, kiedy bedzie taki post : "A nie mówiłam?:D" ..
Jak zerwą..nie zycze im źle, ale oni sie ledwo znają ;P
Dobra, ja lece ;))
Martęcja (muffy) przyszedła do mnie.
Ciao;)

środa, 15 grudnia 2010

Ostatnie 2 tygodnie.

Sorrki, ze nic nie pisałam..BRAK CZASU! ;/ Mam zajęcia od 7.30 - 14.00 , wracam do domu, ogladam TV, robie lekcje, nie bd psiac, ze sie uczy, bo bym skłamała, ale zbierze sie tego troche jak napisze co robie xdd A..i teraz są roraty, wieć chodze z dziewczynami :D Najlepiej jest jak sa chłopcy, a potem wracamy do domu w postaci bałana..a z tymi chłoapcami nie zeby coś, porpstu nie jest nudno xdd . O roratach koniec ;)
Hm..szkoła...koniec semestru..napisze szczerze, ze ten semest zawaliłam! ;( Ostatnie dni musze sie serio uczyc na kartkówki i sprawdziany bo staram sie o srednią 4.0 ! MASAKRA! ;/ Ale załozyłam się z muffy., o normalnie dychę, ze jak ja bd miało swiadectwo z paskiem to ja wygrałam, jak ona to ona wygrała, jak zadna z nas albo obie to remiss xdd Dobra wiem, ze krótko ale bd kończyć, bo jeszcze tak serio to lekcji nie zrobiłam, a o 17.45, czyi za 30 min umówiłam się z dziewczynami na roraty, sa na 18, a do koscioła mamy 5 minut na piechote :D
Jeszcze opublikuje tutaj piosenkę, która z dziewczynami, a bardziej poprostu z Kariną wymyśliłyśmy..Było tez kilka wierszyków mojego wykonania, ale niektóre osoby by się obraziły, wiec nie napisze ich..srr . :D

Piosenka..(raczej rap xdd )

OLA DZIŚ RYMUJE,
A KARINA RAPUJE,
ANIA TO POKRAKA
JA TYLKO ŻARTUJĘ!
MARTA TEŻ SZPANUJĘ.
JEST Z NAS ZGRANA PAKA..
(NIE MAM CHŁOPAKA ;) )
pitiitipiti..YHM! :D
A z tymi pipi.. chodzi o takie...nie wiem jak to nazwać, takie cos jak robią raperzy :D
Dobra ja lece, licze na kilka komentarzy ;P