.

Proszę Cię zostaw po sobie komentarzyk...
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .


poniedziałek, 28 września 2009

Ta sukienka jest,jest,jest.....

Właśnie siedze na stardoll w starbazarze i oglądam sobie ciuchy.Rzuciła mi się w oczy sukienka na którą wcześniej nie zwracałam uwagi...Oto ona: Według mnie jest ochydna!!!Nie wiem jak mozna coś takiego ubrac lub poprostu mieć w szafie...Jezeli ktoś ją ma lub komuś się podoba to przepraszam, ale to moja opinia na temat tej sukienki, więc wam moze sie podobać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz