.

Proszę Cię zostaw po sobie komentarzyk...
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .


środa, 30 września 2009

Wywiad z: ktosniewaznekto

Trzeci wywiad przeprowadze z ktosniewaznekto
O-Ola
P-Patrycja (ktosniewaznekto)

Podziwiajcie:
O:Jak znalazłaś sie na stardoll.com?
P:Z wyszukiwarki: google.pl
O:Dlaczego: ktosniewaznekto ? ;D
P:Nie wiem:P Tak poprostu :D
O:Wymień prosze trzech twoich najlepszych przyjaciół na stardoll xD
P:kitejszyns, andrzelikag i KochankaRumby :)
O:Jakie widzisz wady i jakie zalezy stardoll'a?
P:Wady: to, ze w chińskim sd jest się cały czas ss, a tu nie:( Zalety: nie wiem
O:Jakie są twoje ulubione sklepy w realu?
P: Hmmm...Big star :D
O:Co sądzisz o stardoll'u?
P: Ze jest fajny.Hehe xD
O:Twoje hobby to...?
P: Śpiew,taniec...duzo ich;)
O:Kto jest twoim idolem?
P: Miley Cyrus
O:Co myślisz o tym blogu?
P: Jest bardzo fajny
O:Byłaś kiedys CG?
P: Tak.Byłam:)
O:Który ze swoich apartamentów lubisz najbardziej?
P: Wszystkie lubie tak samo ^^
O:Czy ktosniewaznekto to twoje jedyne konto?
P:Tak ;)
O:Masz moze internetowego chłopaka?
P: Nie mam internetowego.Mam w realu xD
O:Jezeli chcesz cos zareklamowac to smiało:P
P: Nie musze:) Chciałabym jedynie pozdrowic moich przyjaciół :D
O:Prowadzisz bloga?
P: Mam dwa jorki: Nikitę i Niko
O:Będziesz regularnie odwiedzać tego bloga?
P:Z pewnościa ;)
O:Dzieki...było naprawde ciekawie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz