.

Proszę Cię zostaw po sobie komentarzyk...
Nie zajmie Ci to nawet minutki...
Niby to nic nie znaczy, ale dla mnie to tak wiele !!! .


poniedziałek, 25 października 2010

Fajny gift xd .

Ta..z nudów szperam na necie xd .
Zaraz przyjdzie do mnie Kama i zadzwoni D.... . 3> .
Będą jaja ^^ . Duuzo z nim pisze, bo ma z plusa
no i mam darmowee OvO .
Szkoda tylko, ze "podobno" to nie oni byli na gg ;/ .
No ale nic. Płakać chyba nie bd ;P .
To macie tu fajny gift, co ja zem znalazła: Mozliwe, ze w tym tygodniu,
a raczej duzo prawdopodbne, ze opisze swój weekend,
bo Kamcia i Ancia 3> (lol) u mnie spały :D .
A tu macie mój najlepszy tekst z piątku
i jeszcze dłuuugo bd wspominany:
"Bo ja żem jest atomówka!" - była beka xdd .

Czekam na komenty 3> ! ;*** .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz